Vroeg op

9 mei 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Het word weer warm vandaag , tot nu toe elke dag rond de 30 graden .Vandaag gaan we naar Kelly park  in Apopka. Het park gaat om 8.00 uur open en omdat er maximaal 250 auto's naar binnen mogen nemen we geen risico en vertrekken op tijd . In Kelly park kun je behalve wandelen ook kanoën en floaten . We gaan voor het laatste, we besluiten om dit twee om twee te doen omdat we niet zeker weten of liva mee kan. We huren 2 banden en nadat we onze spullen uitgeladen hebben gaan  Tom en Tine als eerste wij blijven bij Iiva. Razend enthousiast komen ze na een kleine 20 minuten terug het was geweldig je drijft heel rustig de rivier af in een schitterende omgeving . We besluiten om naar het begin te lopen van het riviertje zodat we de hele tocht kunnen maken . Tom en Tine blijven nu achter op een schaduw rijke plek en Joop en ik stappen in onze banden het water is kraak helder en langzaam drijven we weg om na een meter of 3 al een slang in het water te zien , ik ben er niet gerust op en zorg dat ik op veilige afstand blijf. Het is echt heel mooi prachtige vogels planten en bloemen komen we tegen zelfs een ree passeren we en aan het einde van de tocht lopen we terug door het bos met onze banden en maken Tom en Tine ook de hele tocht . We nemen in het park nog een snackje en verlaten het park .

We besluiten om op de terug weg in Cellebration een terrasje te pakken.

Dit dorpje is gesticht door Disney in 1996 en het  is er ook sprookjesachtig mooi, keurig gemaaide grasvelden prachtige huizen het perfecte dorp volgens Disney . Oorspronkelijk was het bedoeld voor huisvesting van medewerkers. Het ligt aan een meertje waar alligators in zitten en terwijl een wandeling rond het meer maakten zagen we er inderdaad twee. Na een drankje en een hapje reden we naar onze villa waar we het zwembad in gingen

We besluiten om lekker thuis te eten vandaag het was een leuke lange dag.

1. Will:
    9 mei 2019
    Wat een mooie ervaringen, mooie foto's en leuk verhaal om iedereen op de hoogte te houden. Ik kijk uit naar meer 🤗
  2. Marianne Evers Kardol:
    9 mei 2019
    vind Het erg leuk de ervaringen van jullie te lezen, fijn te lezen dat jullie het prima naar jullie zin hebben😄