Claerwater

10 mei 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag naar het strand !

Vandaag is Liva een heel half jaar dat word gevierd natuurlijk. De vloer onder de kinderstoel is ruim afgedekt en met de camera in de aanslag wachten we af wat ze gaat doen , zodra het taartje voor haar word neergezet slaat ze genadeloos toe , geweldig! Meteen met haar kleine pollekes grijpt ze in de taart.

Rond 9.15 vertrekken we richting Tampa, dit ligt aan de golf van Mexico . Het is 140km rijden en je ziet dan ook de omgeving veranderen , het is tropischer. Aangekomen in Clearwater beach worden we aangenaam verrast, parelwitte stranden palmbomen echt adembenemend mooi. Liva word in haar UV pakje gehesen en we ploeteren door het zand , er staan tentjes die je kunt huren dat is wel nodig de zon is onbarmhartig hier. Het water is aangenaam warm , liva vind het ook heerlijk . Er zijn behalve meeuwen ook pelikanen die hier over vliegen , zo mooi.

Rond lunchtijd strijken we neer op een terrasje voor een drankje en een hapje. We besluiten om rond half 4 terug te rijden naar onze villa, dat blijkt niet slim te zijn want we komen in een enorme file terecht. En ook de enorme plensbui die ons al dagenlang zou treffen ervaren we nu .                                                           Joop en ik besluiten om vanavond thuis te blijven met de kleine meid , Tom en Tine gaan samen uit eten.  Nog even zwemmen in onze pool en daarna rollen we moe ons bed in

1. Bertus:
    10 mei 2019
    Gefeliciteerd. Met Liva. Dikke kus
  2. Fia en André van Wensen:
    11 mei 2019
    Gefeliciteerd, en leuk, lekker, fijn, om te lezen. Genieten mensen. Wij nu op Corsica beter dan op vds. Kunnen nu buiten ontbijten, veel warmer en zonniger hier.