Shop untill you drop

8 mei 2019 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg wakker , de krekels en voor mij nieuwe vogel geluiden was het enige wat ik hoorde, heerlijk ! Vandaag naar de Outlet store een van de vele hier. Mooie merken en mooie prijzen. Het is al snel heel warm dus heerlijk om in de winkels te zijn. Van Tom en Tine kreeg ik een schitterende Calvin Klein tas alvast voor moederdag mijn verjaardag en mijn vorige verjaardag.

Al heel snel begaven Joop zijn slippers het dus snel op zoek naar een paar nieuwe. Nadat we een aantal inkopen hadden gedaan eerst maar even lunchen. Liva was ook nu weer een voorbeeldig kind, slapend of lief spelend in haar wagen onderging zij het shoppen

Moe maar voldaan reden we terug naar onze villa en zaten rond of in het zwembad, heerlijk! Liva dreef rond in haar baby bandje samen met Tom en mij terwijl Tine even een power napje deed.

Rond 19.00 uur op weg naar Bahama Breezer een Caribbean restaurant het voorgerecht was geweldig en het hoofdgerecht van Tine en mij ook. Helaas viel het gerecht Joop en Tom tegen dat was wel jammer. Maar het werd niet in rekening gebracht .

Morgen vroeg op want willen om 7 uur vertrekken . We gaan river floating doen het park gaat  8.00 open en we willen er vroeg bij zijn want vol is vol

1. Ruby:
    wat een mooie foto van jullie 2😊👍
  2. Will:
    8 mei 2019
    Hey reizende family... Fijn dat jullie zo genieten. Winkelen en lekker eten, dan luxe aan en in het zwembad wie wil dat nou niet😋...morgen vroeg op en Roger floating, kijk uit naar jullie foto's xxw
  3. Anoniem:
    8 mei 2019
    Was leuk hè! Vandaag ook een dag met een gouden randje❤️
  4. Bertus:
    8 mei 2019
    Hee Els , Ziet er allemaal goed uit hoor. Geniet er maar van, want het is hier koud en nat.
  5. Sadie:
    9 mei 2019
    Prachtige foto's! Ziet er heerlijk uit allemaal. Geniet ervan! Dikke kus uit H-I-A