Strand

21 mei 2019 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Het idee was om rond 8.00 naar Sanibel eiland te gaan , het word wat later 8.45 het idee is om voor de ergste hitte het strand te verlaten. Sanibel is een schiereiland en adembenemend mooi, hier vind je geen strand tentjes en overvolle stranden maar rust en natuur. Het is echt een paradijs , zo ontzettend mooi, we installeren ons en genieten van het uitzicht . Zwemmen in de zee , Liva vind het ook heerlijk ze is echt een water rat .Rond half 1 verlaten we het strand en wandelen we nog even naar de vuurtoren in de schaduw van de bomen is het heerlijk. Het is tijd voor de lunch en rijden naar het uiterste puntje van het eiland naar Captiva Tom en Tine willen ons de "Bubbleroom" laten ervaren  zij hebben hier vorig jaar ook geluncht . De weg naar Captiva is smal maar schitterend , langs deze weg staan werkelijk prachtige huizen verscholen tussen het groen. Na een half uurtje rijden arriveren we bij de "Bubbleroom" het is echt hilarisch , alsof je in een sprookje beland . Bij de ingang staat een bord met "merry Christmas" . Je komt werkelijk ogen te kort , de foto's die ik plaats geven hopelijk een goed beeld. We krijgen een tafel aangewezen en de serveerster, gekleed in een scouting pakje en ze verteld dat het in de Bubbleroom elke dag Kerstmis is. Het eten is heerlijk , we lopen nog een rondje door de zaak en maken foto's  het hangt hier vol met foto's van filmsterren , gekke lampen en allerlei curiosa , geweldig!

We rijden terug naar ons huis ,  Tom en Tine gaan samen nog wat shoppen en uit eten . Wij blijven met Liva thuis . Heerlijk bij het zwembad wat drinken en zwemmen daarna ga ik nog even met haar in bad even het gloor water afspoelen. Ze word lekker rozig hiervan dus als ik haar in bed leg slaapt ze vrijwel meteen.