Fort meyers

20 mei 2019 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Vannacht heeft iedereen behalve Liva en Tom heerlijk geslapen. Na het ontbijt en de koffie vertrekken we naar Fort Meyers beach de route is mooi en rustig een heel verschil met de afgelopen twee weken waar er altijd drukte was op de wegen. We zoeken een parkeerplaats en we lopen naar het strand met stoeltjes parasol en handdoeken . In dit huis staat echt van alles wat ons van gemak kan voorzien. Echt fijn want de laatste keer betaalden we 40 dollar voor de huur van een strand tentje. Het is een prachtig strand niet heel breed maar dat is fijn . We installeren ons , liva ligt heerlijk onder de parasol , het water is heerlijk je kan meters lopen het word maar niet diep . Het strand is parelwit en schoon. Fantastisch! Rond lunchtijd gaan Joop en ik naar een terras even wat drinken en een hapje eten we kiezen voor een schaaltje friet bedekt met verschillende soorten kaas , echt heel lekker. Vanaf ons plekje daar kijken we uit over de golf van Mexico , pelikanen vliegen over en nemen af en toe een duikvlucht om een vis te vangen. We gaan terug en letten op Liva als haar papa en mama even iets gaan eten , die kleine meid ligt rustig te spelen op haar kleed en ook als ik met haar de zee in ga lacht en kraait ze van plezier. Rond 4 uur pakken we ons boeltje bij elkaar en rijden terug, de zonneklep die ik vanmiddag van Tom en Tine kreeg op mijn koppie is heerlijk als je in een cabrio rijd, wij doen nog even wat boodschappen , Tom Tine en Liva rijen vast naar huis . Als wij terug zijn duiken we het zwembad in ....heerlijk om even af te koelen het is echt heet vandaag. De BBQ  gaat aan en we genieten nog wat na , het was een dag met een gouden randje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anoniem:
    20 mei 2019
    ❤️ dat was t zeker❤️
  2. Bertus:
    20 mei 2019
    Mooi stuk je van de wereld he