Cape Coral

19 mei 2019 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg opgestaan en met zijn allen de boel opgeruimd we vertrekken uit Davenport waar we 2 weken zijn geweest het was erg leuk hier , alleen het weer zat tegen zo naar elke dag rond de 30 graden . We rijden naar Cape Coral dit ligt aan de golf van Mexico.  We pakken maar een klein stukje snelweg om vervolgens via de 75 te gaan dit is een rustige mooie route. Halverwege stoppen we om iets te eten en vervolgen onze weg , de omgeving veranderd, het stedelijke van Davenport/ Orlando laten we achter ons hier is het landelijker. Rustige dorpjes, trailer parken ect. Bordjes langs de weg met "garage sail"  kleine ,, kraampjes met fruit echt heel anders. Rond half twee rijden we de oprit op van ons tweede en laatste verblijf . Het is een oase van rust  dit huis is super luxe gelegen aan een riviertje waar we de forellen boven het water uit zien springen. Er is een groot terras boven het water met 3 plaatsen om een boot aan te leggen Tom en Tine gaan boodschappen doen er is een buiten keuken met BBQ aanwezig die we gaan gebruiken. Ik ontdek in de garage vis hengels en roep met veel bravoure dat ik wel even voor het eten zal zorgen helaas is dit niet gelukt. We maken plannen voor de komende dagen , met elkaar zorgen we ervoor dat onze maagjes gevuld worden .

We zijn allemaal moe en gaan slapen ik laat het bad vollopen en schrijf vanuit het bad deze blog.