Dag voor vertrek

26 mei 2019 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

We staan vroeg op want de bolide moet vandaag ingeleverd worden in Napels. Dit is een van de rijkste steden in Florida en dat is al snel duidelijk . Prachtige huizen staan hier in een zeer groene omgeving . Nadat Joop met moeite afscheid heeft genomen van de Camaro rijden we naar de "cheesecake Factory" Tom en Tine hebben hier veel over verteld dit moesten we ervaren. We stappen binnen in een prachtig restaurant het is enorm groot maar er zijn allemaal kleine hoekjes gecreëerd waardoor het knus aanvoelt. De kaart is groot dus de keuze moeilijk maar ik wil Amerka niet verlaten zonder "macaroni cheese" gegeten te hebben. Het is echt verrukkelijk! Als dessert natuurlijk een stuk cheese cake,  we kunnen kiezen uit meer dan 100 soorten bijna niet te doen dus Joop en ik kiezen de lemon merenqeu , zalig!!! Na de lunch rijden we naar Napels beach om op de pier pellkanen te spotten. Het is druk op het strand maar ook op de pier waar veel mensen aan het vissen zijn. Helaas geen pelikaan te bekennen maar wel dolfijnen die zich goed laten zien , geweldig ! Echt een cadeautje op onze laatste vakantiedag.

We rijden terug naar huis waar we meteen het zwembad in duiken .                                                 Dan gaan we echt onze koffers inpakken aan alle leuke dingen komt een eind helaas, morgen vliegen we terug naar Nederland .

1. Anoniem:
    26 mei 2019
    Het was weer een hele fijne dag alhoewel het einde rond 21.59 wel vrij pijnlijk was voor me. Ik ga mezelf nu verdrinken in het zwembad. Kus je mokkel
  2. Fia en André van Wensen:
    26 mei 2019
    Wij wensen jullie een goede terugreis, en bedankt dat we met jullie mee konden reizen, erg leuk!
  3. Bertus:
    Welkom thuis morgen