Terug reis

30 mei 2019 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

De vakantie zit erop we zijn alweer 4 dagen thuis

Zondag26 mei , onze vlucht gaat om 17.40 uur het is ongeveer 3 1/2 uur rijden naar de luchthaven en we moeten 3 uur voor vertrek aanwezig zijn . Het plan is om onderweg ergens te ontbijten. Nadat we alles 10x gecheckt hebben rijd Tom de auto uit de garage ik sluit de garagedeur . De garage is vanuit het washok bereikbaar zodra ik de deur van het washok sluit sta ik in het pikkedonker en merk ik dat de deur die toegang geeft tot het huis op slot zit , ik raak in paniek en op de tast probeer ik de lichtschakelaar te vinden ik weet dat Tine de voordeur aan het afsluiten is dus bons ik op de deur en roep om hulp . Dit alles duurt maar een paar minuten maar wat ben ik opgelucht als Martine me bevrijd hoe de deur nou op slot kon zitten begrijpt niemand . We stappen in de auto en vertrekken

We hopen dat de terug vlucht met zo goed verloopt als heen maar we hebben al gezien dat het vliegtuig vol zit en dat we geen lege stoel voor liva hebben maar wie weet hebben we geluk. Om 14.30 komen we aan op Sanford international het vliegtuig heeft vertraging ! We checken in en passeren bijna zonder strubbelingen de douane, Tine en ik zijn allebei vergeten onze e reader uit de handbagage te halen maar de douanier doet niet moeilijk gelukkig. Het is een kleine luchthaven vergelijkbaar met zestien hoven dus best relaxed. Het toestel heeft anderhalf uur vertraging , als ik een biertje voor Joop haal moet ik even slikken 13 dollar !  We lopen wat rond en eten wat en dan kunnen we boarden. We kunnen de Maxi-Cosi niet meenemen het toestel zal na de tussenlanding in Miami vol zitten , als we geland zijn in Miami loopt het toestel vol de laatste passagiers druppelen binnen en de stoel tussen Tom en Tine is nog steeds vrij dan gaat de deur dicht en opnieuw geluk dus , Liva hoeft niet op schoot en slaapt bijna de hele vlucht .

We landen op geplande tijd op Schiphol  , buiten wacht onze taxi . De reis is soepel verlopen .

Het was een geweldige vakantie en fantastisch om dit met Tom Tine en Liva te ervaren. We gaan zeker nog een keer !

1. Fia en André van Wensen:
    30 mei 2019
    Wat een laatste reisverhaal zeg, zo beleef je nog eens wat. Ga je nu je caravan verkopen op vds? Of ben je van plan daar nog eens te bivakkeren? Wij zijn nu nog op Corsica, maar vertrekken morgen weer voor een maand naar vds. Het weer wordt eindelijk wat stabieler, maar dit jaar was Corsica geen strandvakantie, niets liggen of in zee te koud. Wel een lekker zonnetje voor de caravan, dus gekleurd zijn we wel. Gauw tot ziens! Groetjes van ons😘😘😘