Lovers key

26 mei 2019 - Bonita Springs, Florida, Verenigde Staten

Gisteren na het ontbijt ,wat doorgaans bestaat uit koffie en yoghurt of amandelmelk met meusli en soms een gebakken eitje met spek voor de liefhebbers een relax morgen ingelast. Lekker lezen, zwemmen zonnen ieder zijn ding. Smiddags als Liva haar dutje heeft gedaan rijden we naar Lovers key . Onderweg stoppen we bij Buffalo wild Wings voor de lunch om vervolgens met volle buikjes verder te rijden. Na een prachtige rit komen we aan in state Park black island, Het is echt heel erg warm als we de auto uitstappen maar het plan is om een wandeling te maken in het park waar veel schaduw is maar we lopen de verkeerde kant op via een brug lopen we het strand op, zo ontzettend mooi , het mooiste wat we tot nu toe gezien hebben en heel rustig maar het is veel te heet dus we zoeken het wandelpad op wat veel schaduw bied . We zien in het water 2 alligators zwemmen er is een vlindertuin en als we het pad volgen horen we naast ons tussen de beplanting van alles weg schieten. Er zijn ook slangen hier dus blijven we netjes op de paden. Het is echt schitterend allemaal. We keren terug naar de auto en rijden naar Estero waar we op een terrasje neerstrijken we drinken Tom Tine en Liva gaan nog eten in Oliver garden maar wij zitten nog vol van de lunch dus rijden naar huis en genieten van de zwoele avond.