Een dag met een gaatje!

15 mei 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

De afgelopen 2 dagen waren Tom en Tine samen naar Miami, maar voordat ze weggingen moest er nog "even" een auto gehuurd worden voor Joop en mij zodat wij met Liva op stap kunnen maar ook om donderdag naar de key's te gaan. Na veel gedoe lukte dat uiteindelijk op de luchthaven in Orlando, Tom belde ons op dat het gelukt was en dat ze op de terug weg waren Joop zou er eerder zijn maar toen Tom arriveerde was Joop er nog niet dat was raar. We gingen hem bellen maar er werd niet opgenomen gelukkig na enkele pogingen wel en toen bleek dat de telefoon leeg was dus geen navi😣 hij is de weg afgegaan bij een benzine pomp een grote bak koffie genomen en geprobeerd om op zijn eigen telefoon Navi te fiksen dat lukte gelukkig . We besluiten om naar de Outlet te gaan en daarna naar single Creek een park . Als we alles gepakt hebben , je hebt nogal het een en ander nodig als je een dagje weggaat met een baby, blijkt dat de Maxi-Cosi niet op de achterbank past dus voorin ! We hebben een Chevrolet Camaro gehuurd 2 deurs dus het is ff een dingetje om achterin te gaan zitten . Het onder stel van de maxi cosi past niet in de kofferbak maar er is hier een buggy aanwezig dus besluiten we die mee te nemen. Als we alle drie zitten gaan we op weg naar de Outlet. Dat blijkt geen goed plan te zijn het is zondag en moederdag dus echt super druk we gaan terug naar huis maar eerst nog even naar de supermarkt onderweg slechte internet verbinding dus de Navi deed het niet op mijn telefoon het werd steeds gezelliger uiteindelijk komen we aan bij de supermarkt de buggy krijgen we met veel pijn en moeite uitgeklapt blijkt liva veel te klein ervoor dus nemen we haar op de arm mee . Snel wat boodschappen gedaan en terug naar onze bolide we zetten liva in de Maxi-Cosi en proberen de buggy in te klappen , na veel gestuntel worden we geholpen door een vriendelijke man waarna we naar huis rijden .

Nog even zwemmen met liva , heerlijk vind ze dat en dan gaat ze na haar flesje naar bed, het was een dag met een gaatje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade