Moederdag

12 mei 2019 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Omdat Tine en Tom morgen vroeg naar Miami gaan vieren we vandaag moederdag. Tine krijgt van liva een mooie kaart met een voetafdruk en een alternatieve handafdruk ook van de kdv krijgt ze een sleutelhanger en afdruk van haar voetafdruk. Tom heeft een prachtige Tiffany ketting gekocht. Ik krijg een prachtige doos met heerlijke bronzer.

We gaan heerlijk ontbijten bij cracker barrel  echt fantastisch ! Onbeperkt worden onze bekers gevuld met koffie en alles is even lekker en vooral veel.

na het ontbijt worden de dames afgezet bij de mall waar we onze voetjes en handjes laten verzorgen. Joop en Tom gaan schieten. Ik besluit ter plekke om een opticien binnen te stappen om te vragen of ze oog druk meten. Joop heeft best veel last van zijn oog en we kregen het advies om dit te laten doen, er zijn in de USA dus artsen werkzaam bij de opticien.  Ik maak meteen een afspraak en het kan vanmiddag nog dat is fijn. Tine en ik en natuurlijk liva stappen een spa binnen en we kunnen al snel plaats nemen Tine laat haar voetjes doen en ik mijn handjes . Terwijl we daar zijn komen Tom en Joop terug en gaan even wandelen met Liva. De communicatie verloopt wat stroef in de spa of beter gezegd niet! De Aziatische dames spreken heel slecht Engels maar welzijn blij met het resultaat.

Na even een kleine snelle hap gaan Joop en ik naar de opticien . De oogdruk word gemeten die is gelukkig goed na nog wat standaard onderzoeken komt de oogarts en bekijkt alles goed en komt tot de diagnose dat het een ontsteking is. Hij krijgt oogdruppels mee , wat een sample blijkt te zijn dus gratis de rekening valt ook mee 65 dollar. Super goed en vriendelijk behandeld het is dus niet ernstig gelukkig

snel terug naar huis want de heren gaan vanavond naar een autoshow

1. Marianne Evers Kardol:
    12 mei 2019
    Het is zo leuk en interessant te lezen wat jullie zien en doen, lees de verslagen met een ietsepietsie jaloezie maar verder met plezier. Vind het fijn dat alles goed verloopt
    en dat jullie ook echt kunnen genieten😄
  2. Els:
    Het is echt super !
  3. Will:
    12 mei 2019
    GM. Dames ook een fijne moederdag 😊... Joop wat een prachtige auto's en gaaf dat je daar zo naar de schietbaan kon. Ben blij dat je oogproblemen opgelost kan worden. Iedereen kan zien dat jullie genieten . Groetjes...
  4. Annelies:
    12 mei 2019
    Gelukkig genieten jullie er met volle teugen van te zien aan de foto's. Leuk om jullie zo te volgen. Greetz!
  5. Bertus:
    Fijne moederdag 👍🏽
  6. Ruby:
    13 mei 2019
    wat een prachtige belevenissen allemaal. Heerlijk. Dat geeft nog jaren na pret.😀