Bijna voorbij

25 mei 2019 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Gisteren heerlijk met zijn allen een poos in en rond het zwembad vertoeft , Tine en ik met een luister boek op een ligstoel en Joop gaat vissen. Rond 15.00 uur gaan Tom Tine en Liva naar het strand, wij blijven thuis . Op een gegeven moment duikt Joop zijn hengel naar beneden , hij heeft beet een meerval , voorzichtig haalt hij het haakje uit zijn bek en geeft hem zijn vrijheid terug.

Ik besluit om onze kleding alvast op te vouwen en maak stapels die straks de koffer in kunnen. Draai nog een wasje in de enorme wasmachine alles gaat schoon mee terug heerlijk idee !

Joop zet de BBQ aan , ik maak een salade en even later genieten we van ons eten als Tom en Tine terug zijn en Liva slaapt kletsen we nog wat na en op de een of manier daagt Tom mij uit en raken we verzeild in een gevecht ik hou 2 minuten stand maar beland geheel gekleed in het zwembad, Tom is sportief en springt me achterna. Lachend en proestend klimmen we uit het water.

1. Will:
    25 mei 2019
    Wat een luxe... geweldig mooie vis😄 jammer dat het bijna voorbij is. En heel lief dat jullie ons hebben laten meegenieten van jullie reisverslagen. Geniet nog maar even lieverds xx
  2. Annelies:
    26 mei 2019