Universal part2

13 november 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Universal , het is druk omdat donderdag het park gesloten was ivm “Nicole” we starten in “island of adventure “  Het begint met een vrolijk kleurrijk geheel wat op de kleintjes is gericht  en het is prachtig! Liva geniet in de carrousel, de achtbaan en in de rit bij “the cat in the hat”  wij stiekem ook. Daarna wandelen we jurassic park in met opnieuw veel attracties, ik ga met Liva hier en daar kijken terwijl de anderen in de “dark ride “ gaan, een water attractie helaas is er een storing en besluiten we naar Harry Potter te gaan , de wachttijden zijn enorm en ook de wachtrij bij het station als we besluiten om de trein terug naar Londen te nemen en het park te verlaten.
We gaan naar de outlet stores om mijn telefoon te laten repareren en meteen van de gelegenheid gebruik te maken , we zijn er toch dus waarom niet , enkele winkels te bezoeken .
We eten in de Food court , de dames een gezonde poke bowl en de heren orange chicken . Het voordeel van een food court dat er van alles zit , voor ieder wat wils. We rijden naar terug naar huis maar als blijkt dat er een enorme file is maken we een tussenstop op de international drive , een druk bezocht deel van Kissimee vol met restaurantjes en een kermisachtige gezellige sfeer en nadat Liva een ritje heeft gemaakt in de carrousel gaan we naar huis

Om 19.30 stappen we ons huis binnen, na 13.378 stappen

Tip / waarschuwing als je gaat tanken!!!

De gemiddelde prijs is op dit moment $3.59 Maar bij U.S petrol ruim $7.

ook voor sigaretten betaal

0363ADC6-7D8F-47FD-91DB-C8EFE924AF9838132BE0-6383-47C9-BB82-11F9F052E6E4580DBB9C-B1F1-4342-8ACF-ACDA8639F04EEA75E484-3772-4A2C-AA37-158E3785F834FB184633-4BC9-4A68-9A10-BEFCCB12A512