Pechdag

13 november 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag was een dag vol wilde plannen, maar zoals vaker deze vakantie, loopt alles anders…

We begonnen goed vanmorgen, na rustig wakker worden, douchen en aanrommelen, vertrekken we naar de WAWA voor een broodje en een tankbeurt voor Joop.
Vol goede moed gingen we op pad. Vandaag stond de farmers market  van Wintergarden op het programma. Dit plaatsje ligt een klein uurtje rijden bij ons vandaan.
Eenmaal aangekomen was het DRUK! Geen parkeerplaats te vinden. Het zag er t wel gezellig uit, dus we besloten door te zetten en te zoeken naar een plekje. Straatje in, straatje uit en BOEM, er zat een auto boven op ons. Hoe en wat wisten we op dat moment niet.
Het was flink schrikken. Joop en Els waren een klein stukje bij Tom en Tine vandaan in hun eigen auto. Zij hebben het niet zien gebeuren.
In de andere auto zat een veteraan van 87, en ook hij wist niet wat er gebeurd was.
Een heeeeel lang verhaal kort: politie gebeld, ging eerst net als in de film (‘step away from the vehicle, do not talk to that man’ etc etc), maar al gauw bleek dat het niet onze schuld was maar meneer vanuit zijn parkeerplek wilde wegrijden en niet gekeken had. De politie agent ontdooide, gaf Liva een boks, heeft alles geregistreerd, en wij waren good to go.
Met een politierapport op zak besloten we de verhuurmaatschappij te bellen om te overleggen. De schade was enkel blik ( en de schrik) dus omruilen van de auto vonden we niet nodig en vooral zonde van de tijd. We hebben overleg gehad, een uitgebreide melding gemaakt en hebben onze weg vervuld naar de markt, die inmiddels bijna voorbij was
Na een leuk rondje en een drankje bij een leuk tentje zijn we via een pitstop thuis naar Boggy Creek gereden, dachten we.
Aangekomen bij onze supersonische Airboat tour hier 3 kwartier vandaan, bleek dat Boggy Creek een industrieterrein is; supergezellig met bakstenen. Boggy creek Airboat ligt een uur zuidelijker.
We kunnen nu zeggen: we zijn het zat!!!!
Met gierende banden ( lees voorzichtig want net aanrijding gehad) zijn we teruggegaan naar Kissimmee. Via de Walmart zijn we naar huis gegaan
Daar gekomen hebben we even gerelaxed ben besloten we de dag leuk af te sluiten bij de Outback. En dit dames en heren, is WEL gelukt.
Tot

0C2B5AFA-55DB-4108-8F4A-157F637CE557F727A8EE-994D-44F9-B191-65884D84221CB2B88C44-7291-45C9-B5F4-BA9BEB73F88F