Maandag 21 november

24 november 2022 - Middelbeers, Nederland

Vandaag is Martine jarig ze krijgt ontbijt op bed van Tom en Liva het plan is om vandaag de river walk te doen in Tampa maar eerst even langs de fysiotherapeut om te kijken of ik een afspraak kan maken zsm . Ik kan om 16.00 terecht en krijg dan een dry needling behandeling om de pijn in mijn rug en been te verminderen. We rijden eerst naar Largo en drinken koffie bij de coffee Mill ,  een ontzettend leuke plek om even binnen te stappen en rond te kijken in het winkeltje . We drinken onze koffie buiten in een leuke tuin . De mannen een Americano  ik had Apple cinnamon en Tine pumpkin chocolate hierbij aten Tom en Joop een croissantje met kipsalade en wij een toast met heel veel avocado en deelden we een zoet broodje,  verrukkelijk allemaal.  Na al deze heerlijkheden rijden we naar Tampa daar aangekomen rijden we een parkeer garage in waar we niet mogen parkeren dus keren we om maar raken Tom kwijt mooi omdat we meteen een richting moeten kiezen in het drukke verkeer, besluiten Joop en ik terug naar huis te rijden omdat ik nog naar de fysio moet.
Tom en Tine hebben met Liva de riverwalk gedaan die erg leuk was . De behandeling bij de fysio lijkt al meteen te helpen.

‘S avonds eten we bij Longhorn een steakhouse en ook dit was een

C598C950-44FB-445D-B585-BE906D1E5354