Vrijdag zaterdag en zondag

22 november 2022 - Indian Shores, Florida, Verenigde Staten

De puf om de blog bij te houden wordt iets minder. We maken een hoop mee maar om het dan ook op te schrijven; t is een dingetje. De laatste keer hebben we zoveel plezier gehad met het terug lezen, dat opgeven geen optie is.

Dus! Daar gaatie dan.
Afgelopen vrijdag was een rommel dagje. Tom en Tine gingen winkelen en Els Joop en Liva gingen naar het strand. In de middag vonden we elkaar op het strand waar het winderig en best fris was. Eten deden we bij Outback, waar het superdruk was maar wel gezellig. We aten heerlijk; steak voor Els Tine en Tom, een hotdog voor Liva en porkchops voor Joop. Al met al een goede avond met een cocktail op t eind!

Zaterdag was het weer goed, dus besloten we naar het strand van St Pete te gaan. We begonnen goed met een ontbijt bij de Ihop.
We hebben heerlijk gefrisbeed, gechilled en Tom en Liva waren zo moedig om in de zee te zwemmen. De rest waagde zich alleen met de voeten en Joop is zelfs niet in de buurt geweest van de zee.
In de namiddag besloten we naar Bongo’s on the beach te lopen, waar zich een huwelijk voltrok voor onze neus. We hebben lekker gegeten en zijn rond een uur of 5 richting huis gegaan.

Zondag was het ronduit zeik weer. Koud regen en wind! Met zo’n 12 graden was het slechter dan slecht. En wat doe je dan? Juist, winkelen.
We troffen een hele mooie mall in Tampa. Met flink wat tasjes en een volle buik kwamen we een paar uur later de mall uit. We hadden heerlijk orange chicken ( Tom Tine en Joop) en pizza ( Els, en liva at van alles wat) gegeten.
De avond hebben we thuis doorgebracht met een sub van de Publix.
Tot

9AB465A5-9E25-4DD1-AF82-31BA31D154075A442A33-8ED9-4633-A18E-6A920601E3D91EE460FF-8F38-47DB-81AC-89563113AB09BC9FCD0E-536B-4F7D-9E22-AC595EB648BD 809F047C-3E6F-4092-871F-DDDB450D4F41

1. Fia en André van Wensen:
    22 november 2022
    Kom op Els, even wat tijd nemen om te bloggen, het is leuk voor ons om jullie belevenissen te lezen en te zien, hopelijk geniet je ook van ons reisblog. Even wat tijd investeren, je hebt tenslotte vakantie, en het kost je maar eventjes tijd, dat moet toch te doen zijn. Fijne tijd nog gezamenlijk! 🥰