Dagje strand

7 november 2022 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vannacht ging de klok een uur terug , fijn als je net uit de jetlag bent. Vandaag gaan we naar Cocoa beach , vanmorgen vroeg zijn Tom en Tine naar de walmart gegaan om strandstoelen en een koelbox te kopen een slimme aankoop want later zou blijken dat de huur van twee stoelen 20$ is terwijl de aankoop 30$ is . We rijden om 8 uur weg het is rustig op de weg na 75 minuten parkeren we bij” Ron Jon “ de grootste surf artikelen winkel van Florida daar gaan we even naar binnen om gebruik van het toilet te maken voordat we het strand opgaan. We lopen nog even door de winkel en zien super leuke baby kleertjes, jammer dat we nog niet weten of Boyd en Sadie een jongen of een meisje krijgen . We laten de auto daar staan , gratis parkeren ! Het is een klein stukje lopen naar het strand waar het flink waait en zodra wij onze stoeltjes neerzetten gaat het een beetje regenen gelukkig bleef het bij een paar spatjes. De zee is ruw met grote golven, liva wil niet in de zee en gaat zandtaartjes bakken. De wind word minder en de zon schijnt volop. Het is heerlijk vertoeven , Tom en Tine gaan een stukje lopen met Liva en opeens durft ze toch de zee in en vind het geweldig, we moeten haar wel goed vasthouden.
Ze wil er niet meer uit nu 🤣😂 Rond twee uur rapen we de spullen bij elkaar om ergens een hapje te eten , hoewel er vlakbij Ron Jon ook een eetgelegenheid is vind iemand het een goed idee om bij de Cocoa beachclub neer te strijken, 10 auto minuten verderop. We parkeren de auto’s, betaald parkeren! Het lukt niet om via een app te betalen dus gaan Joop en Tom elders een plek zoeken en wij dames lopen alvast naar de beach club waar we een kwartiertje moeten wachten   De mannen zijn nog rondjes aan het rijden , we zien  op de groeps app dat Tom ergens geparkeerd staat en dat Joop hem niet kan vinden , na een aantal rondjes te hebben gereden arriveerd  hij ook op de parkeerplaats en lukt het om te betalen. 25$ voor de hele dag er is  geen andere mogelijkheid dus 2x 25$ dag winst van de aankoop s’morgens bij de walmart 😁 De rekening  is ook stevig, hier is ook alles duurder geworden. Op de terug weg stoppen

16974A8A-6F70-4BB9-B6A2-2025B24B4849

Tom en Tine nog “even”bij de walmart om water te halen en slingers voor liva’s verjaardag woensdag , zie foto’s 🫣 na een verfrissende duik in het zwembad gaat Liva slapen en Tom en Tine ook denken we want die komen niet terug . Onder het genot van een drankje zitten Joop en ik lekker bij het zwembad na een heerlijk dagje strand

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Boyd Willemsen:
    7 november 2022
    Klinkt als een lekkere dag op het strand! Mooi dat jullie al de verjaardag hebben voorbereid. Maar wat een geld om te parkeren zeg! Jammer dat dat niet ergens anders kon.
    Nog twee weekjes en we weten of het een jongetje of een meisje wordt...!
  2. Heleen:
    7 november 2022
    Wat qut dat ook daar alles zo duur is geworden….ach ik wist niet meer wanneer Liva jarig was.. ook een schorpioentje zoals zovelen 8n mijn omgeving. Geniet ze !
  3. Ruby:
    9 november 2022
    wat superleuk om op deze manier jullie reis mee te beleven!
    Heerlijk een relaxed dagje strand.....genoeg energie op gedaan voor
    Wallmart want dat doe je niet ' eventjes' , is vlgs mij een dagtaak🤣
    Heerlijk om door zo'n winkel te lopen. Geniet!