Celebration

10 november 2022 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Na een heerlijk ontbijt thuis reden we richting Celebration , een stadje ooit gebouwd door Disney company de huizen hier zijn 70% duurder . Het is er heel idyllisch met veel groen . We gaan koffie drinken met een wafel erbij , liva raakt in gesprek met een oudere dame. We wandelen rond het meer waar alligators zitten en schildpadden, we zien inderdaad een alligator maar zodra we een foto willen maken duikt hij onder water. Tom is ook nog even bij de barbier binnen gestapt en kon terecht voor een knipbeurt ♥️♥️

Er is een tropische storm voorspeld, dus besluiten we naar de Florida mall te rijden we moeten nog een cadeau voor liva kopen , bovendien is het leuk om in een van de grootste mall ‘s van Florida te vertoeven. We duiken eerst een restroom in en daarna verschillende winkels hetis erg rustig . Ruim een uur later zie ik leuke telefoon hoesjes ik wil mijn telefoon pakken maar vind hem niet in mijn tas , hij is weg , paniek !! Hardop ga ik mijn gangen na en al snel weet ik het ik heb hem in mijn broekzak gedaan en bij het bezoek van het toilet eruit gehaald en op de closetrolhouder gelegd. Joop heeft ondertussen “ waar is mijn iPhone ‘ aangezet , hij is in de mall ! we zien ook de route die we moeten volgen 😊ondertussen bellen de anderen naar mijn toestel in de hoop dat iemand opneemt. Bij de restrooms aangekomen vraag ik een verkoopster of er een telefoon is gevonden en ja een eerlijke vinder heeft hem afgegeven ♥️♥️♥️♥️
mijn dag kan niet meer stuk . Ondertussen giet het buiten en is het tijd voor de lunch , Tine en ik gaan voor de sushi trein een belevenis op zich , de mannen zijn met Liva naar de “Five Guys “ we winkelen nog even door en als we geslaagd zijn voor liva’s verjaardag morgen verlaten we de mall ,  het regent nog steeds en het waait behoorlijk morgen nacht om 1 uur komt de storm aan land , de verwachting is dat de sterkte 1 zal zijn dus lijkt het mee te gaan vallen.

EBF5AE1E-1EDE-4F16-A8F9-80E4AEE5C5528BDAB6A2-BA79-44C2-B061-C16B8AF2C9CAEFF4D46A-DD3C-4E0E-B4B7-CC4182CBD52CAC7A6DAB-25A7-480E-B6E7-4B3001F17C3AF8D8BEAF-52AD-4CE8-B107-E05EF783897C54FF04ED-7E66-4623-8082-158C5898F001831CE82A-311C-4A21-82B0-19CE80957811