Apopka wildlife

5 november 2022 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Dag 3

Ook deze ochtend waren we er weer vroeg bij. Uurtje later dan gister maar nog steeds bizar vroeg. Livaatje was echt zielig deze ochtend. We besloten dan ook om iets kalms te doen zodat zij eventueel eventjes kon slapen.
Dus: the apopka wildlife drive it is!
Een kleine drie kwartier van ons huis vandaan is een natuurgebied waar je met je auto doorheen kan. Een 7 mijl lange weg leidt je door de mooiste natuur, met mooie vogels en… GATORS!
We hebben er een stuk of 5 gezien, wat meevalt. Eentje lag er aan de kant en gromde enorm. Wat een bizar geluid!!!!! Echt wel fijn dat je dan in de auto zit.
Liva sliep veel en hing lekker bij mama op schoot. Na al dit natuur schoon zijn we aanbeland bij de outlets @ international drive. Hier hebben we lekker gewandeld. Liva was opgeknapt van haar rustige ochtend. We hebben geshopt en eindelijk weer orange chicken gegeten. Weinig lekkerder dan dat. Els had een pizza, ook heerlijk!
Aan het einde van de middag zijn we naar huis gegaan met de bedoeling om even te zwemmen en dan uit eten te gaan.
Dat eerste is gelukt, maar na het zwemmen bleek Liva toch weer koorts te hebben. Tom en Tine zijn uit eten gegaan en Els en Joop zijn bij Liva gebleven. En achteraf maar goed ook, want Tom en Tine hebben enorm lang moeten wachten bij Outback. Wel was het eten heerlijk en hebben ze het fijn gehad

Tuinen in Napels

1. Fia en André van Wensen:
    6 november 2022
    Wat zielig en naar, dat de kleine meid niet lekker is, hopelijk knapt ze snel op. En jullie de dingen kunnen doen die je van plan waren. Geniet maar lekker, wij genieten van jullie verhalen.