Aftellen

30 april 2019 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

5 mei vertrekken we naar Florida, onze eerste verre reis. We gaan samen met Tom Tine en Liva, nu nog druk met de laatste dingen aanschaffen en vooral veel overleg . Tom en Tine zijn al vaker in Florida geweest , dat maakt het voor ons een stuk eenvoudiger.

De eerste twee weken verblijven we in Kissimmee,  Joop en ik vertrekken 3 dagen eerder om de key's te verkennen en vandaar uit rijden we naar Cape Coral aan de golf van Mexico waar we Tom Tine en Liva treffen, die s'morgens vanuit Kissimmee zijn vertrokken naar onze tweede bestemming.

1. Fia en André van Wensen:
    30 april 2019
    Leuk, leuk, leuk! Ga er vooral van genieten! Wij gaan jullie volgen!
  2. Will:
    30 april 2019
    Heyhey lieverds ik hou jullie ook in de gaten en kijk nu al uit naar jullie foto's en verslag. Heel veel plezier met zijn 5jes xxw
  3. Tom:
    Zin innnnnnn!
  4. Annelies:
    30 april 2019
    Leuk zeg. Ben benieuwd naar jullie reis. De voorpret is er al. Goede reis alvast 😀
  5. Leonie Trines:
    30 april 2019
    Gaaf hoor. Joop veel sterkte en ik duim voor je/jullie dat je geen last hebt en volop met en van elkaar kunt genieten. Aftellen begonnen. Al veel voorbereidend werk gedaan, dus gaan met die banaan. Geniet met volle teugen en ik kijk uit naar jullie foto's en reisverslag. Dikke 💋
  6. Ruby:
    4 mei 2019
    Heel veel plezier met elkaar op jullie bijzondere avontuur. Geniet!