Universal

18 november 2022 - Indian Shores, Florida, Verenigde Staten

Universal part 3

Vandaag wederom een universaldag.
We besloten wat later op de dag te gaan, om zo de kasteel lichtshow te bekijken.

We begonnen de ochtend rustig met een koffietje. Rond een uur of 10 zijn we de auto in gestapt en naar Cracker Barrel gereden voor een goed ontbijt. Een rondje in het winkeltje en een heerlijk ontbijt later stapten we in de auto onderweg naar universal.
Het was rustiger in het park! De attracties hadden een korte wachtrij en we hebben veel kunnen doen. Hoogtepunten waren wel de bank van de Gringots, het toveren van Liva in de HP wereld en Kong voor Els, een attractie met dino’s en KingKong.
Tine werd tegen de avond even niet goed van al het 3/4d geweld en moest even bijkomen. Geen attracties meer voor haar!
Toen het donker werd zijn we richting Isle of Adventure gelopen om de lichtshow te bekijken. Deze was in een woord waanzinnig.
Liva klapte in haar handjes van plezier! Het mooie schouwspel eindigde met wat vuurwerk.
Versleten lopen we naar de auto en gaan we richting onze mand.