Seminole

18 november 2022 - Indian Shores, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen even kijken hoe alles werkt in de leuke huis. Het word vandaag en morgen niet echt heel warm maar b sluiten toch na de koffie naar het strand te rijden het is 10 auto minuten. Er staat een koud windje als we het strand oplopen dus vestje aan . Het is een prachtig wit en breed strand aan de golf van Mexico er zijn nog wat wandelaars en een enkeling  zit op een strandstoel na een half uurtje rijden we  een stukje verder op om te gaan lunchen caddy’s een heerlijke plek langs het water Joop man fish en chips Tom een hamburger Tine en ik een salade en liva een hotdog het was heerlijk allemaal De pelikanen en ook wat dolfijnen lieten zich zien . Na de lunch reden we naar st pete’s en belanden op het strand in een strandtent om iets te drinken Tine en ik gingen voor een cocktail, heerlijk we namen er ook een portie Nacho’ s met dip bij.  Op weg naar huis nog even de walmart in voor wat boodschapjes. En terug naar huis het is inmiddels 17.30 en best fris buiten . De weersvoorspellingen zijn dat het warmer word de komende week.

95729414-2419-4A47-BE96-7C691020EB68

1. Ruby:
    18 november 2022
    Superleuk Els want een geweldige ervaringen allemaal. Geniet er van.
    Ik geniet ook van een ' afstandje' 😃
  2. Frans:
    18 november 2022
    Mooi strand. Breed en ruim, prachtig. Geniet ervan!